·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·

·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·
این صفحه ها را با رنگ دل خط خطی می کنم...
نويسنده و مدیر
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
پیـوندهــای حـریــم مــن

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ·˙·ღ٠●*نسیــم *•☆•* نستــرن*●ღ•·





 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ


چه محبوبه باشی چه گل سرخ چه مریم


 فصل که به آخر برسد


 خواهی خشکید...





نظرات شما عزیزان:

دخترچادری
ساعت12:20---13 بهمن 1391
پشتش سنگین بود و جاده های دنیا طولانی. می دانست که همیشه جز اندکی از بسیار را نخواهد رفت.

آهسته آهسته می خزید، دشوار و کند؛ و دورها همیشه دور بود.

سنگ پشت تقدیرش را دوست نمی داشت و آن را چون اجباری بر دوش می کشید.

پرنده ای در آسمان پر زد، سبک؛ و سنگ پشت رو به خدا کرد و گفت:

"این عدل نیست، این عدل نیست، کاش پشتم را این همه سنگین نمی کردی.

من هیچ گاه نمی رسم، هیچ گاه. و در لاک سنگی خود خزید، به نیت ناامیدی."

خدا سنگ پشت را از روی زمین بلند کرد . زمین را نشانش داد. کره ای کوچک بود.

و گفت: "نگاه کن، ابتدا و انتها ندارد. هیچ کس نمی رسد.

چون رسیدنی در کار نیست.فقط رفتن است، حتی اگر اندکی.

و هر بار که می روی ، رسیده ای.

و باور کن آنچه بر دوش توست، تنها لاکی سنگی نیست،

تو پاره ای از هستی را بر دوش می کشی؛

" پاره ای از مرا."

خدا سنگ پشت را بر زمین گذاشت.

دیگر نه بارش چندان سنگین بود و نه راهها چندان دور.

سنگ پشت به راه افتاد و گفت:

" رفتن، حتی اگر اندکی؛"

و پاره ای از "او" را با عشق بر دوش کشید.


هانیه
ساعت23:55---2 بهمن 1391
سلام عزیزم
بیا گلم


مریم
ساعت11:25---1 بهمن 1391
اون روزی که رفتـــــــــــی نفـــــــــسی نموند کــه بالا بیاد

انگــــــــــــــــــــــــا ر نفسم مثن خـــــــــــــــــودم خشــــــــک شده بود

داشــــــــــــــــــــــتــ ــــــــــــــم خفه میشــــــــــــــــدم

امــــــــــــــــــــــا اصــــــــــــــــراری بــــــــــــــــــرای بالا اومدنش نداشتم

میــــــــــــــــــــذارم هرجـــــــتوری که راحـــــــــــــت باشه،همون جــــــــــــــــور

کـــــــــــــــــــه گذاشتـــــــــــــــــــــم تو راحــــــــــــــت باشـــــــــــــــــی....


nafas
ساعت17:51---23 دی 1391
عاشق که میشی
هم حسود میشی
هم خودخواه
هم دیوونه
هم تنها.....!


اپم دوستم


مهرسا
ساعت12:54---22 دی 1391
وای این پستت خیلی قشنگ بود!!

راستی نسترن جون من آپم خیلی خوشحالم میکنی اگه بیای و بهم سر بزنی.


مهدی
ساعت18:42---21 دی 1391
سلام
وبلاگ جالبی داری
مارو هم به دوستات اضافه کن
اگه از ما خوشت اومد بگو منم همین کار رو انجام بدم
مرسی
منتظرتم


استاتيرا
ساعت16:04---14 دی 1391
سلام ....


وبت عااااااالى بود


به وب منم ى سرى بزن

من لينكت كردم



یه خاطره تلخ...
ساعت23:53---9 دی 1391
کفشهایم میروند
بی آنکه بدانند
من از پاهایم چقــــدر جامانده ام !








پایان


lev
ساعت23:38---8 دی 1391
من خدایی دارم، که در این نزدیکی است

نه در ان بالاها

مهربان، خوب، قشنگ

چهره اش نورانیست

گاهگاهی سخنی می گوید، با دل کوچک من، ساده تر از سخن ساده من

او مرا می فهمد

او مرا می خواند، او مرا می خواهد


ژیلا
ساعت0:53---6 دی 1391
این روزها

حس می‌کنم باید

کارگردان می‌شدم !

هرکسی که به من می‌رسد

بازیگر است … !


ژیلا
ساعت0:52---6 دی 1391
سلام اجی نسترن شرمنده این مدت نبودم
به نت دسترسی نداشتم ببخشی سرنزدم


مستی
ساعت23:36---4 دی 1391
شلام نسترن جون
آپمممممممممم_نیومدی وبم کامنت نذاشتی بترشییییییییی


شیـ♥احسان♥ـطون
ساعت9:42---4 دی 1391
سلام با معرفت....

کجایی بابا؟؟؟

چرا دیگه سری به ما نمیزنی؟؟؟

ما که چشممنو خشکید انقد تو نظرا دنبال نظر تو گشتیم



mina19
ساعت19:56---3 دی 1391
تنهایی یعنی ..

منتظر هیچ کس نباشی

یعنی قراری .. جایی .. دلهره ای .. لحظه ای
......
نداشته باشی

تنهایی همان دلتنگی نیست

در دلتنگی ها کسی حضور دارد.


پرنسس
ساعت13:15---3 دی 1391
“کجایی” یه کلمه ی ساده نیست !

گاهی خیلی معنی داره !

کجایی یعنی چرا سراغم نمیای ؟! چی کار می کنی؟! چرا پیشم نیستی؟!

کجایی به معنی فضولی کردن نیست !

به این معنیه که برام مهمی… دلم برات تنگ شده… به یادتم… نگرانتم… !

از کنار کلمات ساده نباید گذشت !


nima
ساعت20:22---2 دی 1391
یه روز با کســــی که خیلی دوسش داشـــتــم درد و دل میکردم

گفــت : از هــمه خســـته شــدم

گفتــم:حــتی من؟؟!!

بر گشــت نگاهــــی کرد و گفـــت:

به جا نمی آورم؟شما..

برا تبادل لینک موافق بودی بگووو


jigily
ساعت20:20---2 دی 1391
اوخی

jigily
ساعت20:13---2 دی 1391
دقیـقا زمانی کــه داری تویـــ بی‌خیــــالـــی همــه چیــو فراموشــــ میکنی

یهو یه آهنــگی،

یه نوشتــــه‌ای،

یه اسمـــی،

یا حتی یه حرفـــی ...‌

همه خاطراتــو میـــاره جلــــــو چشمــتــــــ ...



غمكـــــــــــده
ساعت12:22---1 دی 1391
slm azizam khobi khoshi salamti che khabra khosh mizgare

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:محبوبه, گل سرخ, مریم, ] [ 15:15 ] [ نستــرن ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره : حریـــم•☆•نستــرن

من . نسترن . در ابتدای این راه های دراز . مانده ام . همرنگ سایه ها و تنهایی . شده ام . اما برای تو می نویسم . خودم را همین طور که هستم دوست دارم .
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 668
بازدید کل : 183486
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 686
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ